Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 19, 2009

..reminder..

..darn, the feeling again. rase cemburu kat orang laen yang boleh meluahkan kasih sayang itu. urgh! i want it too. demand kan saya ni? haih! dah bape kali dah remind diri untuk bersyukur tapi demon dalam hati asyik pujuk rayu cakap diorang tu lagi bagus dari apa yang aku ada. pastu mula la aku fikir bukan-bukan walaupun sebenarnya deep down in my heart i know bukan macam tu. tak semua orang dapat benda yang sama and setiap orang tu unik dan ada cara tersendiri nak tunjuk perasaan itu. mungkin lebih agresif dan ganas tapi dah tu cara dia. cara orang lain mungkin lembut dah lebih terbuka. tolong la faham. and demon, please pergi jauh-jauh dari aku sebab kau tak diperlukan di sini. kau cuma menyusahkan setiap kehidupan seorang manusia je. walaupun janji-janji kau tu macam mengujakan dan menyeronokkan tapi kau tu sebenarnya cuma nak cari kawan-kawan yang sama-sama kena bakar nanti kan? go to hell la. wait, kau memang akan pergi ke situ. tapi please la, aku tanak ikut kau. aku nak rasa makan anggur yang kat bawahnya ada mengalir sungai-sungai yang airnya sekali minum dah boleh menghilangkan dahaga selamanya. when i say forever, its really mean forever as in forever. tapi orang-orang itu tetap minum sebab nak menikmati kenikmatannya yang kau tak boleh dapat kat mana-mana selain kat tempat yang hakiki itu. mampu ke aku sampai ke sana? jauh panggang dari api kan. tapi itu sepatutnya ultimate destination setiap yang bergelar manusia. jadi tak salah kalau aku ada angan-angan itu. tapi cuma perlu tambahkan banyak lagi point-point untuk aku beli tiket ke sana. tapi bukan senang. serius aku cakap. sebab aku dah banyak kali jatuh. tapi ada kakak tu cakap senang. tapi kene jadi orang grade A dulu untuk bawak tanggungjawab yang grade A ni. semua pun akan jadi senang. tapi kalau kau orang grade D memang sangat susah la kau nak bawak tanggungjawab grade A ni. so aku pun fikir, aku ni orang grade berape? grade D tu pun belum tentu aku tapi dah berangan nak tinggal kat negeri abadi tu. haih!

so please la zue, rase cemburu itu tak perlu sebab kau tahu DIA tahu ape yang kau perlu lebih dari ape yang kau nak. walaupun kau rase ape yang kau nak tu jauh lebih bagus dari ape yang kau perlu. pastu, please la fokus study. kau cakap kau nak lulus dengan cemerlang tapi ade kau act cam kau nak lulus dengan cemerlang, kadang-kadang kan aku marah dengan kau ni zue. cakap tak serupa bikin. tolong la fikir. again, dont make u regret your own action sebab takde ape yang kau boleh buat untuk ulang masa.

p/s: im loving FOUR more than i love five. eheh. :D

No comments:

Post a Comment

 
Dear Diary Blogger Template