Thursday, December 23, 2010

less than 12 hours.

terima kasih ya Allah
atas segala nikmatMu

semoga semuanya selamat

mummy, ill be home. soon!
tak sabar nak jumpe haikal, hafizi dan fatihah.
and of course, you.

:D :D :D :D

Monday, December 20, 2010

alhamdulillah ya Allah.
ku panjatkan kesyukuran hanya kepada Mu.

Mak, this is for you.
for your struggle and support all these while.

U, this is for u.
for always being there with me through my ups and downs
for always bare with my unstable emotional state.


Saturday, December 18, 2010

HE is answering my prayer.
thank you Allah for all the ni'mat.

setahun. semoga tercapai yang setahun itu.
mungkin kena berusaha lebih
saya tak kisah asalkan untuk yang terbaik
semoga dikabulkan.

p/s: 5 more days! :D

Thursday, December 16, 2010

alhamdulillah ya Allah untuk segala nikmat yang Engkau berikan
jangan jadikan hambaMu ini manusia yang tidak bersyukur
dan tetapkanlah hati ini untuk tetap berada di jalanMu

im going to graduate this 20th dec
finally after 4 years
and will be going back to home sweet home this 23rd dec
Malaysia, here i come.

wee! i am going to be close to my loved ones!


p/s: 7 days to go :)

Tuesday, December 7, 2010

semalam sampai termimpi-mimpi
sampai rasa mcam tanak bangun
sebab nak tahu keputusannya

tolong la bertawakal dengan erti kata sebenar
semua keputusan telah tertulis
di Lauh Mahfuz
dan kita kena meyakini bahawa semua keputusan
adalah yang terbaik dariNya
sebab Dia lebih mengetahui apa yang terbaek untuk kita

ya Allah,
tetapkan aku di jalanMu
semoga tak tergelincir dari jalanMu ini ya Allah
untuk menghidupkan Islam di dalam diri
semoga dengan itu tertegak Islam di bumi Mu ini

u,
im missing u
the room is empty without u
and of course i miss to argue with u
and having a crap conversation with u

Sunday, November 28, 2010

i miss you already
have a good holidays
we gonna meet again soon
if it is not here
maybe we gonna meet there
at our ultimate destination
hopefully

ya Allah, pelihara dia.
semoga kami bertemu lagi di sana nanti.

i have no one to fight with :(


Friday, November 26, 2010

banyak sangat benda dalam fikiran

keputusan. sangat risau dan takut walaupun seorang kawan mengingatkan tawakal tu apabila kita berserah diri tanpa memikirkan lagi tentang hasilnya. tiap kali hati ini ingatkan pasal tawakal tapi masih juga gagal untuk menghilangkan kerisauan dan ketakutan itu. adakah saya masih belum bertawakal dengan erti kata sebenar?

shipping. selagi result tak keluar saya seperti stuck untuk melakukan apa yang telah dirancang. semua macam bergantung kepada keputusan itu. sebab itu saye asik tangguh semua plan yang telah dirancang. tahu. tak patut camtu. kene teruskan jugak perancangan itu sebab in the end Allah jugak yang tentukan kelancaran perancangan tu dan saya tak harus bersangka buruk kepada Allah. Dia adalah sebaik-baik pemberi keputusan.

expectation. besar sungguh harapan orang-orang yang tersayang kepada saya sampaikan kadang-kadang saya takut saya tak dapat berikan harapan mereka yang tersayang. saya takut mereka akan kecewa dengan saya. sesungguhnya saya takut. sekali lagi saya bergantung harap kepada Allah untuk yang terbaik untuk semua. benar-benar harap. kalau saya tak dapat capai expectation mereka. saya tak tahu macam mana nak berdepan dengan mereka. saya benar-benar harap mereka dapat terima saya walau macam mana pun nanti keputusannya.

kehidupan. perlu rancang kehidupan. semakin bertambah umur semakin banyak tanggungjawab yang perlu ditanggung. sama ada kita suka atau tidak. tanggungjawab kepada keluarga dan terutama kepada umat perlu di ambil kira dalam merancang kehidupan untuk menjadikan dunia ini lebih baik. perlu difikirkan semua yang terlibat untuk merancang keputusan dan menjalani kehidupan.

Ya Allah. kebergantungan ku hanya kepadaMu. tabahkan hati ini ya Allah. yakin kan aku untuk terus menerima semua perancangan Mu yang terbaik untuk ku.

for u,
i will be missing u like so much
semoga ukhuwah kita akan terus kekal hingga ke negeri abadi nanti
saya doakan yang terbaik untuk awak
you are one of the most precious thing in my life
and i am glad that our path cross in my journey of life.

Tuesday, November 9, 2010

takut.
perasaan tu datang lagi.
i keep telling myself to keep calm,
focus and let Him decide the best for me.

Sunday, November 7, 2010

saya perlu menyusun semula kehidupan.
atau pun saya cuma perlu ikut sahaja ke mana hidup ni akan bawa
tapi kalau ikut arus dan terus hanyut macam mana?

satu-satu zue.
selesaikan satu persatu.
akan diberi kemudahan insyaAllah.

permudahkan ya Allah.

Friday, November 5, 2010

last assignment submitted. hopefully will be last.
final exam is approaching and i am scare to admit the last
because i am afraid this might not be the last.

O Allah, help me ease the feeling
because only You really know and understand
what is really going on inside

permudahkan segalanya ya Allah.
tetapkan aku yakin bahawa bahawa ketentuanMu
adalah yang terbaek untuk ku
kerana Engkau sebaik-sebaik pemberi keputusan

missing everyone back at home
sikit je lagi


Friday, October 29, 2010

Wahai Tuhan pencipta langit dan bumi
berikan ketenangan dalam hatinya
kurniakan ya Allah kekuatan dan ketabahan dalam hatinya
semoga dipermudahkan semua urusannya

Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai kesanggupannya (2:286)

grief. that is normal. but dont forget to bounce back because that is what making someone success.

p/s: i will always be here for you through your ups and downs.

Saturday, October 23, 2010

  • pelajar adalah amanah
  • sila muhasabah kembali perjalanan hidup dan jejak semula impian yang tersorok di celah minda.
  • pilih satu sebab dan mulakan sekarang. bukan esok atau lusa.
  • jangan cuba justifikasi sesuatu yang kita lakukan atau dapat semata-mata untuk menenangkan diri.
  • sikit lagi. 1/8 lagi untuk kau melangkah dan menggapai salah satu daripada impian hidup. buat jantung hati di sana, bersabar ye? semoga dia diberikan sedikit ketabahan lagi.
  • ingat. jantung hati kau sedang menanti kau dengan sebuah kejayaan. untuk melengkapkan hidupnya kembali. ye. jantung hati aku adalah semangat aku selama ni.
  • the power of dream. bukan sekadar kata-kata kosong. fahami dan kau akan dapat rasakan betapa berkuasanya kata-kata itu.
  • dan aku telah limitkan diri bahawa aku tak punya pilihan lain melainkan menghabiskan sedikit lagi sisa-sisa perjalanan untuk satu babak dalam hidup aku dengan impian aku.

Friday, October 15, 2010

belum mampu untuk jatuh.
belum mampu untuk tewas.

cume harapan yang ada.
tabahkan aku Tuhan.

menerima semua tulisan Mu.
tetapkan aku tuhan untuk yakin dengan
semua keputusanMu yang terbaek untuk ku.

Saturday, October 9, 2010

tak perlu bandingkan apa yang kau ada dan dapat dengan apa yang orang lain ada dan dapat
kerana percaya la duhai hati sesungguhnya Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk kau dan apa yang kau perlukan.

harus bersyukur dengan setiap nikmat yang telah diberi.

alhamdulillah.

sabar is the keyword.

Tuesday, October 5, 2010

resolusi

perlukan sibukkan diri dengan kerja-kerja bermanfaat supaya fikiran-fikiran negatif tidak menghatui diri.

maafkan saya untuk tidak faham yang satu itu sebelum ini.
maafkan saya untuk bermasam muka.
saya akan cuba lebih faham selepas ini.
mungkin ini yang Tuhan ingin tunjukkan pada saya.
Isnt HE sweet?
yang itu masih terlalu susah.

Friday, September 10, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri
buat keluarga dan sahabat tercinta.

Tahun ni beraya kat Adelaide, mungkin yang terakhir
takpela Allah tahu yang terbaek.
tapi tapi rindu sambal udang mak dan makan beramai -ramai lepas sembahyang raya bersama family. riuh satu rumah pagi raya. takpe zue, insyaAllah tahun depan kalau ade kesempatan boleh beraya bersama mereka lagi.
yeay! tahun ni boleh pegi sembahyang sunat aidilfitri. eheh.

Maaf Zahir dan Batin everyone.

Wednesday, September 8, 2010

sob. sob.
mahu pulang ke pangkuan mereka
beraya bersama.

ramadhan dah sampai ke penghujungnya.
semoga segala amalan ditemima
yang memiliki kerajaan langit dan bumi

esok paper nutritions
doakan saya.

mode: homesick teramat.

Saturday, September 4, 2010

mahu terbang ke bumi tuhan di sebelah sana.
mahu bersama mereka yang dicintai.
mahu berada di tengah-tengah mereka dalam keadaan
yang paling sakai dan bodoh dan dungu dan serba kekurangan
tetapi masih rasa selamat, dipunyai, tak dihakimi dan takkan ditinggalkan.



ukhuwah itu bukan terletak pada petemuan
bukan pada manisnya ucapan di bibir
tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya dalam doanya.

mode: rindu.

Sunday, August 22, 2010

1/3 ramadhan dah berlalu. semoga segala ibadah diterima.
semoga diberikan kesihatan untuk meneruskan perlumbaan.

setahun. semoga tercapai yang setahun itu sebab dah sampai masa untuk ke next level.
Ya Allah permudahkan.

Thursday, August 12, 2010

tahu?
ada benda yang menarik dan menghalang engkau untuk tidak maju.

Thursday, August 5, 2010

demi masa
sesungguhnya manusia kerugian

masa semakin pantas berlari
dan aku semakin tercungap-cungap mengejar

so little time
yet so many thing to be done

Ahlan wa sahlan ya Ramadhan
semoga pertemuan kita kali ini
lebih baik dari pertemuan kita yang lepas

Monday, August 2, 2010

..I will definitely stab u from the front..


we always making fun of each other
we fight all the time
we slap each other
we yell to each other
we kick each other
but
we always know that we love each other

ini teman gaduh saya


I feel grateful that our path crossed
Thank you Allah for a friend like her

semoga tak habis di sini cerita kita
semoga pengakhiran cerita kita hingga ke negeri abadi nanti


Saturday, July 31, 2010

senyum
walaupun sebenarnya kau tak mampu

senyum
semoga senyuman mu menjadi penghibur hati
semoga senyuman mu menjadi semangat buat yang memerlukan

senyum
kerana kau tahu di sini bukan pengakhiran cerita

senyum
kerana hanya yang Maha Mengetahui
tahu setiap satu yang terbaik untuk kau

senyum

Saturday, July 24, 2010

homesick.
i miss everyone back at home.
mak, abang din, abang ayeng, haikal, hafizi,
nenek, cousins, wiwe, etc.
every single one
:(

Tuesday, July 20, 2010

hilang rase itu.
tiupkan aku tiupan-tiupan semangat
supaya dapat aku bertahan

Sunday, July 18, 2010

..random thought..

  • patut refleksi diri. bukan pada satu aspek sahaja. tapi menyeluruh.
  • perasaan dan hati yang semakin tidak keruan.
  • sudah banyak sign tapi diri masih dalam denial.
  • takut untuk membuat keputusan.
  • rasa kehilangan mereka satu persatu.
  • masa semakin pantas berlalu dan aku tercungap-cungap mengejar.
  • kerja yang tak pernah putus,
  • kehidupan duniawi yang semakin menguasai keseluruhan diri.
  • hati yang semakin kebuluran.
  • perasaan yang semakin rumit.
  • me-time yang semakin berkurangan.
  • kegilaan yang semakin terserlah.
  • kemahuan hati yang semakin berbeza dengan yang sepatutnya.

despites of everything, i still can smile
because deep inside i believe, He will alwiz be there for me.

Wednesday, July 14, 2010

so that's it?
u gonna ignore me now?

Sunday, July 4, 2010

kalau setakat complaint je pastu lari dari masalah
sampai bila pun takkan selesai masalah tu
kita patut pulang dan betulkan apa yang tak betul
sebab kalau bukan kita yang betulkan
siapa lagi?



currently im having my hard time
the emotion is not that stable
please bare with me
hopefully the misery will end soon.

Saturday, July 3, 2010

aku mohon pertolongan Mu ya tuhan.
sesungguhnya aku yakin hanya Engkau yang mampu menenangkan apa yang ada di dalam dada.
sesungguhnya hanya Engkau yang benar-benar faham.

Monday, June 14, 2010

the feeling is not quite right and i dont know why.

Tuesday, June 1, 2010

kawan-kawan,

sila la buka mata dan keluar daripada kepongpong masing-masing. banyak lagi benda yang lagi besar yang berlaku kat dunia luar tu. buka mata dan ambil tahu. itu yang paling kurang kamu semua boleh buat.

the world does not only revolve around you.
stop being ignorant.

Monday, May 24, 2010

sekarang,

baru betul-betul terase. keliru dan tak tahu macam mane nak cakap. hari tu time bercakap macam dah betul-betul bersedia. sekarang bile di tanye lagi sekali hati macam berbolak-balik.

duhai hati. pilih jalan yang betul. tolong la.

Sunday, May 23, 2010

done! :D
and i thank Him for all the ideas, knowledge, health and time. You are the sweetest ever. thank you.

and my holidays begin. bookfree. classfree. carefree. totally like it. :)

Saturday, May 22, 2010

kadang-kadang expectation orang-orang yang kita sayang sangat berat untuk dipikul.

mampu ke aku?

kalau aku tak sampai tahap expectation mereka macam mane?

sesungguhnya hanye Yang Maha Mengetahui yang tahu segala isi hati.

tabah la duhai hati.

Friday, May 21, 2010

can never be replaced.
i pray for this.

sabar is the keyword.
i will always remember this conversation.

Thursday, May 20, 2010

bench and marking. benchmarking.
urgh!

dear God, please help me get through this.

Tuesday, May 18, 2010

di mane pengakhiran cerita itu nanti?

seperti yang di rancang ke?

atau

ade cerite laen selepas itu?

Saturday, April 24, 2010

i think i loss the feeling.
the feeling that i cherish all these years.

i want to move forward
to the next level
because right now
i feel like we are static
in the same place like years ago
we feel we need to move forward
but i still do not have the power,
the courage to remove all the barriers

but,
sometimes i think that maybe
just maybe i am too afraid to face the barrier
because i am afraid to lose

tahu,
kadang-kadang saya ada rasa perasaan yang pelik
yang kadang-kadang saya sendiri tak faham apa yang saya mahu
ataupun kadang-kadang saya takut nak terima apa yang saya rasa
saya menafikan apa yang saya rasa
sebab saya takut nak terima kenyataan yang saya dah tak ada perasaan itu lagi
perasaan yang saya rasa bertahun-tahun dulu

tapi,
kadang-kadang saya rasa saya ini seorang yang rumit
atau pun perasaan itu sesuatu yang rumit
yang saya sendiri pun kadang-kadang tak faham

ok.
sebenarnya saya nak sampaikan sesuatu tapi saya tak tahu
bagaimana nak sampaikan
jadi enrty ini agak rumit untuk difahami
sebab saya rasa saya cuma merepek
ataupun saya menafikan apa yang saya rasa
ataupun saya tengah emo sebenarnya
ataupun saya rasa ditinggalkan
ataupun sebenarnya saya rasa tertekan

kan saya dah kata
kadang-kadang saya sendiri pun tak tahu
apa yang saya rasa.


Saturday, April 10, 2010

management. hari ini saye belajar management. saye rase istilah-istilah yang digunakan sgt asing.
dear God, please help me survive management. please.

current mode: rindu. mahu pulang ke pangkuan orang-orang tersayang di benua sebelah sane.



Friday, April 9, 2010

hati seorang yang bergelar manusia itu cukup sensitif.
hati, bahagian kecil dalam diri seorang yang bergelar manusia itu
susah dididik.
penat akal memujuk hati supaya menerima alasan yang diberi.
tapi hati tetap berdegil dengan keputusannya.
jadi bila sesuatu yang dilakukan tak sama dengan kemahuan hati,
akan ade rase ketidakpuasan.
hati boleh dididik. tapi susah.
hati ibarat buih dalam air yang mendidih.
sekejap di atas sekejap di bawah.
dalam masa sekelip mata pendirian hati boleh berubah.

Thursday, April 8, 2010

dunia ini memang tidak adil kerana
dunia memang diciptakan sebagai ujian

Friday, March 26, 2010

malas la nak deal dengan benda-benda remeh-temeh yang macam sampah ni. kehadiran kau pun tak membantu keadaan. ah bodoh la rase macam ni.

Wednesday, March 17, 2010

thank you Allah for lending me the strength today.
i was expecting the same thing.
it always turn out the same way.

Friday, March 12, 2010

"seseorang yang bisa menghuru-harakan hidup seseorang tetapi masih tetap mendapat perhatian dan layanan yang istimewa dari yang hidupnya huru-hara"
im one of them :)

Wednesday, March 10, 2010

perasaan itu sesuatu yang rumit untuk difahami.
it hurt me so much just knowing about it even though i know nothing is happening.

Tuesday, March 2, 2010

..old..

march is coming and im feeling old already. everyone is calling me kakak and the other day someone is calling me aunty. haha. age also comes with big responsibilities. haih~ rase mahu jadi kanak-kanak semula. up until now life is good. seriously. thank u Allah for the good life i have and thanks for the people who concern about me because of my previous entries sound moody and seems like im having problems. im good. really. it just that a girl can be complicated sometimes. so does me. hehe. thanks again guys for the concern. i feel loved!

lets end the angry episode. shall we?
and start with the nice one. :D

Friday, February 26, 2010

saye tak mahu ape-ape lagi. mungkin saye belum cukup baek.

im sorry for my imperfection.

Thursday, February 25, 2010

perasaan bercampur-baur. that is what i feel now. ade macam-macam dalam fikiran sekarang ni. luckily i have my beloved housemates that i can share some of the problem with.

Wednesday, February 24, 2010

the hectic and busy life is now begin.

Tuesday, February 23, 2010

a temporary insanity. that is what i have.

..done..

im done with ethics paper. Thank you Allah for giving me the idea to do the assignment. mahu pergi meronggeng sebentar bersama housemate kesayangan sebelum meneruskan lagi tuntutan-tuntutan duniawi yang laen.

please forgive me,
i really have no intention to interrupt you.
saye betul-betul tak tahu.
:(

Sunday, February 21, 2010

..takut..

im afraid of what might happen in the future. i dont know if i have the courage to face the future if the future is not like what i planned for this whole life. dear God, please give me the strength to face the future that U have written for me. tabahkan aku tuhan.

takziah buat sahabat; Fahimah Hambari, yang baru kematian bapa tersayang pagi ini.
berikan ketabahan ke dalam hati nya ya Tuhan.

Saturday, February 20, 2010

ethics position paper is giving me a severe headache. i dont even know how to start. dear GOD, please help me because only U can. :D

kenape perlu merapu-rapu kalau sebenarnye ape yang mahu disampaikan ialah
kau rindu aku.
die memang pelik.
saye tahu die memang begitu.
tapi mungkin sebab itu saye suke die :D

Wednesday, February 17, 2010

..ethics..

making a decision alone is hard enough for me. adding ethics to it will only make it more complicated. life. haih!

just something that i learnt today.

Tuesday, February 16, 2010

how can someone acts like nothing happen when obviously something is happening.

confuse.

Monday, February 15, 2010

saye rase saye ade konflik dalam diri. pagi ini saye rase saye hipokrit. lepas tu saye rase hipokrit tu bagus. confuse dengan diri sendiri. haish.

bye.

confuse dengan isu semasa, bak kata shafnah sengal malampau.
  • kes buang anak melampau-lampau. bukan tak tahu proses ape yang perlu untuk dapat anak. tapi masih nak buat. lepas tu anak yang tak berdosa tu juga jadi mangsa.
  • kes liwat anwar yang dah berpuluhan tahun. sudah la. cukup-cukup la tu. dah naik bosan dah baca tak habis-habis.
  • kes tangkap khalwat plak dah macam jadi satu berita penting dalam berita. kes curang suami isteri. kes lari ikut kekasih. kes rogol etc.

Sunday, February 14, 2010

..mahu lebih..

i keep on wanting more. seorang manusia itu memang tak pernah puas dan tamak. sudah diberi betis nak peha pulak. aku selalu bertanya soalan yang sama kepada yang satu itu. dan seperti dijangka jawapan yang aku dapat adalah seperti yang aku fikirkan dan aku dengar sebelum-sebelum ini. tapi aku macam tak putus harapan bertanya berulang-ulang kali dengan harapan aku akan dapat jawapan seperti yang aku mahukan. demand kan aku? bukan jawapan yang aku dapat itu buruk atau tak cukup baik cuma jawapan yang aku dapat dari yang satu itu bukan seperti yang aku mahukan. dah cukup baik dah jawapan yang aku dapat dari yang satu itu. tapi disebabkan aku seorang manusia, i keep on wanting more. aku mahu dipuja setinggi langit konon macam aku la yang terbaek di bumi ini or at least untuk yang satu itu. haha. ketawakan diri sendiri. manusia memang tamak dan mahu lebih. tapi kan kadang-kadang jawapan dari yang satu itu buat aku terfikir mahu meneroka apa lagi yang ada untuk aku di bumi tuhan yang besar ini. mungkin di bumi sebelah yang lain ada yang lagi baik untuk aku. seriously zue? aku rasa masalah aku ialah aku tak bersyukur dan tak berpuas hati dengan apa yang aku ada. maafkan aku Allah untuk penyakit hati ini. astaghfirullah.

Saturday, February 13, 2010

..yakin?

aku selalu cari jawapan untuk setiap persoalan itu tapi takde satu pun jawapan yang pasti. berbaloikah setiap apa yang dilakukan hampir setengah dekad ini? bersediakah untuk bahagian yang paling sensitif itu hancur berkecai sekali lagi? bersediakah untuk memberi semuanya pada yang tak pasti? ape sebenarnye bukti yang ada yang betul-betul yakin untuk setiap keputusan yang dibuat? apa sebenarnya yang dirasa? nafsu? keinginan? seberapa yakin kah apa yang dirasa seperti yang diclaim? atau itu cuma mainan perasaan yang menginginkan? yakin kah aku pada keputusan aku nanti? seberapa yakin kah aku pada yang satu itu? kadang-kadang semua ini menakutkan. betul. aku takut. sangat amat tak mahu hancur berkecai seperti debu lagi. payah nak kutip satu-satu nak sambung balik dan kembali seperti sedia kala dengan senyuman yang bukan dibuat-buat. aku bukan seperti mereka yang bisa melukiskan perasaan dengan kata-kata atau perkataan. aku lebih selesa kalau semua tersimpan kekal rapi di dalam. akhir ini semua macam kabur. makin banyak yang mengelirukan. aku macam hidup dalam denial. aku asyik cakap yang tiada apa-apa yang berubah. aku ignore setiap satu yang aku jumpa. tapi hakikatnya semua akan berubah biar pun sedikit. yang dah sah pun tak pasti tulisan masa depan mereka apa lagi aku yang masih tak pasti. ya Tuhan, tunjukkan aku. tabahkan aku kalau tulisanMu nanti bukan seperti yang aku mahu. bukan seperti yang aku lakar dalam perancangan masa depan nanti. tabahkan aku Tuhan.

Thursday, February 11, 2010

..thank you for doing this all these years..

"Wait For Me"
You are not alone tonight
Imagine me there by your side
It's so hard to be here so far away from you
I'm counting the days till
I'm finally done
I'm counting them down, yeah, one by one
It feels like forever till I return to you
But it helps me on those lonely nights
It's that one thing that keeps me alive
Knowing that you wait for me
Ever so patiently
No one else knows the feeling inside
We hang up the phone without saying goodnight
Because it's the sound of your voice that brings me home
It's never been easy to say
But it's easier when I've gone away
Knowing that you wait for me
Ever so patiently
Yeah, you're everything I've ever dreamed of having and
It's everything I need from you just knowing that you wait for me
What I'd give
What I'd do
Knowing I'm not there for you
Makes it so hard to leave
What I'd give
What I'd do
Anything to get me home to you
And this time I'll stay
And you wait for me
Ever so patiently
Yeah, you're everything I've ever dreamed of having and It's everything I need from you just knowing that you wait for me
thank you so-very-much
annoying sunshine
57 months

Wednesday, February 10, 2010

..so im back..

blog ni dah macam bersawang. hehe. not that im busy to update my blog it just that im busy spending time with my beloved ones. hehe. now, im back to adelaide, back to my routine as student. final year student of pharmacy. this year gonna be a tough year. i guess. i wish i will survive this year because i cannot wait to go back to malaysia for good and be with my beloved ones all the time. ok, a bit exagerated there. hehe. let me update what is going on for the last two months and im gonna let the pictures do the talking cause they say a picture say thousands words.

the best mom in the whole world

cousins!

dikelilingi bidadari?

purple girls!

little cousins yang kadang-kadang menjengkelkan. hehe

in action!

they do make me smile

happy?

haikal yang ajar pose itu. hehe

die dah kawen. orang gila saya. hehe

happy family!

kesayangan!

mereka yang buat hidup saya huru-hara tapi saya adore mereka

ini teman gossip. hehe

so the holiday is over and now its the time to concentrate back on my studies. and also its time to spend with my lovely friends here in adelaide who feel likes family. the ones who make the part of being far away from the loved ones much easier. :D

 
Dear Diary Blogger Template